Monipuoliset fysioterapiapalvelut Urjalassa

Soita tai lähetä viesti!

Vuodesta 1987 toiminut Urjalan Fysioterapia tarjoaa monipuolisia fysioterapiapalveluja Urjalassa. Työskentelemme rautaista ammattitaitoamme käyttäen, jokaisen asiakkaamme tarpeisiin huolellisesti keskittyen. Tarjontaamme kuuluu myös hierontapalvelut. Terapiaa toteutamme myös turvallisesti etänä, videoyhteyden välityksellä.

Kerromme mielellämme lisää palveluistamme!

Fysioterapia – toimintakyvyn ylläpitoon

Fysioterapia on terapiaa, jonka keskeisenä tavoitteena on ylläpitää ja parantaa ihmisten toimintakykyä ja liikkumista. Yleensä fysioterapian toimenpiteet kohdennetaan sairauden, synnynnäisen vamman, tapaturman tai ikääntymisen aiheuttaman alentuneen toimintakyvyn edistämiseen fysioterapeuttisen ohjauksen ja neuvonnan, harjoittelun sekä manuaalisen terapian keinoin. Kipuun ja oireisiin vaikuttavina hoitoina käytetään muun muassa fysikaalisia hoitoja.

Fysioterapiassa arvioidaan kuntoutujan terveyttä, toimintakykyä, liikkumista ja toimintarajoitteita hänen toimintaympäristössään.

Fysioterapeutti arvioi myös apuvälinetarvetta ja ohjaa niiden käyttöä. Kuntoutujaa aktivoidaan ja ohjataan ottamaan itse vastuuta omasta toimintakyvystään, terveydestään ja niiden edistämiseen liittyvistä valinnoista.

Hieronta – kipujen ja jännitystilojen laukaisemiseen

Hieronta on hoitotarkoituksessa tehtävää kudosten mekaanista muokkausta. Hieronnan vaikutukset ovat moninaiset; pääasiassa se kuitenkin vaikuttaa vilkastuttamalla kudosten aineenvaihduntaa. Yleisimmin hierontaa käytetään fyysisen suorituksen tai muun lihasten jännitystilan ja niistä aiheutuneiden kipujen laukaisuun.

Kotikäyntejä sopimuksen mukaan

Meiltä saat fysioterapia- ja hierontapalvelut myös kotikäyntinä sopimuksen mukaan. Palvelemme aina joustavasti ja asiakaslähtöisesti.

Tutustu hinnastoon